keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Kutsukortti kokeiluja

Olen tässä parina päivänä leikitellyt Picmonkeyllä ja kokeillut, millaisia korttipohjia sillä voisi tehdä. Aika kivoja! Ajattelin laittaa tähän teidänkin iloksenne muutaman "harjoituskortin", ei sillä, että siis olisin vielä oikeasti tehnyt mitään kunnollista. Kunhan kokeilen ja opettelen koko ohjelman käyttöä. Ideoita olen hakenut Pinterestistä ja ihan vain satunnaisesti säätämällä mitä sattuu. :D





Uskon, että harjoittelemalla ohjelma taipuu moneksi ja sillä voi saada tehtyä itse oikeasti hienoja kutsukortteja. Tosin olen vähän hämmentynyt, että olen kääntämässä kelkkani ja ainakin perheenjäsenille laittamassa kutsut häihimme, vaikka aiemmin olin sitä mieltä, että puhelu riittää. Mutta sitten mietin, että pitäisi selittää jokaisella samat asiat erikseen ja tuumasin, että ehkä kutsu on helpompi ratkaisu. Varsinkin, kun laskimme, että ei näitä nyt niin valtavasti tarvitsisi. 

Pidän melko yksinkertaisista korteista, joten jos kortit teemme (eli suunnitelemme itse ja painatamme jossain paikallisessa liikkessä tai tulostamme itse), niin niistä tulee simppelit. Ei mitään monimutkaista tai pipertämistä. Se kai oli se ratkaiseva juttu. En jaksa askarrella, mutta tietokoneohjelmien pyörittäminen ei ole mikään ongelma. 

Älkää ihan tikahtuko näihin esimerkkeihin, ne ovat oikeasti vain ensikertalaisen kyhäilmiä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti