tiistai 28. huhtikuuta 2015

Teamwork

Usein hän on vähän sivussa tästä blogista, vaikka oikeasti on tietenkin kaiken keskiössä. Nimittäin tuo minun mieheni. Hän antaa minun höpsöttää häistä ja hänen mielestään on aivan okei, että kirjoittelen tätä blogia. Hän ei hermostu edes silloin, kun valtaamme kotimme kaasoni kanssa ja höpöttelemme häistä. Hän itseasiassa jopa saattaa liittyä seuraan ja keskustella hääideoista ja ajatuksista kanssamme. 

Meillä siis yhdessä rakennetaan näitä häitä ja miehellä on monia mielipiteitä. Kuitenkin esimerkiksi koristeluista hän ei niin piittaa, joten enimmäkseen esitän hänelle jonkin pohjaesityksen, jonka pohjalta keskustelemme ja joko hyväksymme idean tai ohitamme sen huonona. Mieheni myös on ottanut osaa tähän prosessiin pohtimalla, mistä saisimme oikeanlaisia purkkeja ja muistelemalla, mitä hänen lapsuudenkodissaan voisi olla. Tuomalla uusia näkökulmia kehiin. Isot linjat neuvotellaan aina perinpohjaisesti, että löydämme molempia tyydyttävän ratkaisun.

Häät on meillä siis yhteinen projekti, vaikka kyllä minä höyryän näistä paljon enemmän. Mieskin kuitenkin ylpeästi kertoo tutuille ja kavereille, missä vaiheessa hääsuunnittelumme ovat menossa ja se tuntuu hyvältä. Hän ei piilottele sitä faktaa, että naimisiin tässä ollaan todellakin menossa!


Mies vastasi kirkon varaamisesta (tai siis kirkko numero kakkosen, olenko muistanutkaan mainita, että vaihdoimme kirkkoa?) ja hän myös selvitti juhlapaikan yhteystiedot ja sopi sinne tapaamisen. Hän on sitä mieltä, että ainahan me saamme yhdet kutsukortit askarreltua - ja luulen, että hän nimenomaan tarkoittaa itsekin olevansa askartelutalkoissa mukana. Hän haluaa olla mukana.

Joten koen, että minulla on aika ainutlaatuinen mies. Tiedän, että ne asiat, mitkä ovat hänen vastuullaan, tulevat varmasti hoidettua, eikä minun tarvitse olla varmistelemassa. Itseasiassa hän saattaa hoitaa asioita jopa tehokkaammin kuin minä itse.. hups. Emme ole jakaneet mitään erityistä listaa, mitä kumpikin hoitaa, sillä esimerkiksi pitopalvelun ja juhlapaikan kanssa neuvottelemme tietenkin yhdessä. Auton olen kyllä jättänyt täysin miehen vastuulle, sillä minulle kelpaisi ihan yhtälailla meidän omakin automme. Mutta suon kyllä mielelläni miehelleni sen ilon, että hän saa etsiä mieluisan menopelin alle. 

Meillä on erinomainen tiimi. Ja en malttaisi odottaa, että pääsen sanomaan tiimimme toiselle osapuolelle "TAHDON"!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti