perjantai 8. toukokuuta 2015

Kupariharakan seikkailuja

Minulla on nykyään joku sisäinen hää-tutka ja arvioin ympäristössäni kaikkea, mikä voisi jotenkin sopia häihimme. Erityisen kärppänä olen kaiken kuparisen kanssa. Eilen Anttilassa silmäni alkoivat kiilua kuin hyökkäävllä kissaeläimellä, kun näin silmäkulmastani jotain kuparista. Ryntäys kohti kohdetta ja heittäytyminen sen luo! Mitä täällä onkaan?


kuva ja tarkemmat tiedot (hinta 12,95)

Kuparisia pulloja! Oi miten ne kiehtoivat ja näyttivät kivoilta. Mutta järkevä minäni katsoi niiden hintaa, mietti montako pulloja tarvittaisiin (okei, en oikeasti tiedä, mutta kuitenkin monta) ja totesi, että (rosvosektorin ääni): ei onnistu. Mutta saahan niitä silti ihastella ja katsella ja huokailla. Oikeastaan parasta hääsuunnittelussa on tällaiset älyttömän ja ihastuttavat tilanteet, kun saa kesken päivän yllättäen haikailla hieman häiden perään. Haaveilla ja unelmoida. 


En ole koskaan ennen pitänyt kuparista, mutta nyt en jokseenkin voi vastustaa sitä. Tosin en minä meille kotiin sitä haluaisi, mutta häihin olen sullomassa sitä joka nurkkaan. Yritän muistuttaa itselleni, että olin - siis olen sitä mieltä, että less is more! Ei kupariähkyjä edes häissä. Paitsi ehkä pikkuisen. Ja järkevästi ajateltuna tuon ensimmäisen pullon muotoilu ei edes ole mielestäni kovin kiva. Se vain on kuparinen (Tässä kohdin oikeasti vähän naureskelen itselleni).

Voisinko liittää tähän emojin, jolla on isot sydämet silminä? Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkki keijukaismorsiamesta kupariharakaksi?

4 kommenttia:

  1. Hahaa, minulla on juuri tuollainen ylempi! :D Mutta se on kyllä kynttilänjalka ja varmaan hieman pienempi, mutta muoto ja väri ovat täsmälleen samat. Täällä siis toinen kupariharakka. :) Sitä löytyy koriste-esineistä, lampusta ja vähän kaikesta. Voithan ostaa kotiin tuollaisen, jos ei häihin. :) Ja pitäähän hääparin pöytä olla hieman koristeellisempi kuin muut, että ehkä sinne ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kupari ei oikein meidän kodin sisustukseen istu. Meillä on esim. hopeisia valokuva- ja taulunkehyksiä sekä lampunjalkoja, niin minun silmääni häiritsisi sotkea metallin sävyjä. :D Meille ei varmaan edes tule erillistä pöytää, vaan ollan läheisten kanssa samassa pöydässä. Mutta.. ehkäpä minä tässä reilun vuoden aikana ehdin vielä yhtä ja toista kuparista hankkia! Naurattaa vain tämä uusi "kykyni" bongata kaikki kuparinen ympäristöstä.

      Poista
  2. Ai että, samaistuin niin täysillä tähän postaukseesi! :D Mulla tosin katseenkiinnittäjävärinä toimii kuparin sijaan violetti. Mutta voin niin kuvitella tuon tilanteen, kun olet silmänurkastasi bongannut nuo pullot :) Mulle itselleni käy jatkuvasti samalla tavalla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy yrittää pysyä poissa kaupoilta ;) Paitsi, että sekään ei riitä, kun myös tuttujen luona kyläillessä kaikki kuparinen tarttuu silmään :D Mutta on lohdullista kuulla, että en ole yksin!

      Poista