sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Huntu haaveita

Haaveilen hunnusta. Oikeastaan en ollut edes ajatellut, etten laittaisi huntua. Kunnes aloin katsella unelmahuntuni hintaa ja totesin, että huh huh! Haluaisin pitkän hunnun, jossa on pitsiset reunukset. Lyhyt huntu taas ei innosta yhtään. Pitkä sen olla pitää (en tiedä miksi). Mutta. Ne pitkät tosiaan maksavat ainakin pari sataa euroa ja käytettynäkin ne ovat todella tyyriitä. 


Lisäksi hetkellisesti haaveitani hillitsi mieheni. Kysyin häneltä, että mitä mieltä hän on, jos laitan hunnun. Hän kysyi, että ai sellaisen rätin päähän? Eh. Selitin, että pitkän kauniin pitsisen hunnun ja hän oli silti vähän kielteisen kuuloinen. Mutta jos minä en puutu mieheni pukeutumiseen, niin eipä hänelläkään ole sanomista minun pukeutumiseeni häissä. Eli luotan siihen, että jos näytän tarpeeksi upealta ja tyrmäävältä hunnun kanssa, niin hän unohtaa huntukielteisyytensä. Hän ei vain vielä tiedä, mistä todella tykkää. ;)

Minulle huntu on häihin liittyvä asuste. Ei mikään neitsytmorsiammen symboli. Nykyään tuntuu, että yhä harvempi morsian käyttää huntua. Eihän se ole mikään käytännöllisyyden multihuipentuma, mutta jotenkin se huntu tekee minulle sen hääfiiliksen. 


Joten palataan siihen alkuperäiseen dilemmaan. Hintaan. En halua huntua niin paljon, että maksaisin pienestä budjetistani pari sataa euroa saadakseni sen. Mutta onneksi on ebay! Tai ainakin toivon niin. Siellä on haluamani kaltaisia huntuja murto-osalla kotimaisista hinnoista. Minä olen vielä täysin kokematon ebayn käyttäjä, mutta ystäväni on tilannut sieltä vaikka mitä onnistuneesti. Olen tällä hetkellä sitä mieltä, että voin muutamalla kympillä kokeilla, saanko sen, mitä haluan. Mutta vähän kyllä mietityttää se, että en ole aiemmin ebayta käyttänyt. Onneksi tämä ei ole se kaikista akuutein hankinta ja sen kanssa ei ole mikään kiire. Mutta katsotaan sitten lopulta, päädyinkö toteuttamaan tämän haaveeni onnistuneesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti